Vi setter stor pris på at du ønsker, eller har kjøpt våre produkter eller tjenester, også omtalt som varer, eller varen videre i våre vilkår.
Vi – Provectus Pharma Nordic AS er selger av varen, og omtales videre som vi, oss, selger.
Kjøper er vedkommende som har oppgitt informasjonen i bestillingen, og blir omtalt som kunden, kjøper, du, deg, din eller ditt i resten av avtalevilkårene. Alle kunder må være over 18 år for å bestille.
Alle Provectus Pharma sine varer selges som abonnement, eller enkeltkjøp. De faste leveransene i abonnementet uten bindingstid, har en (1) månedsprøveperiode, og deretter faste leveranser hver andre måned til abonnementet stoppes. Det er ingen forpliktelse om videre kjøp.
Leveransene i abonnementet kan sies opp fortløpende, og avsluttes umiddelbart så fremt leveransen ikke er sendt til pakking, eller er i posten på vei til deg.
Produktendringer av vesentlig grad vil bli annonsert i lengere tid før endringene finner sted. Skulle det være mindre uvesentlige endringer som endring av emballasje etc. vil endringene kun informeres om igjennom våre nettsider.
Du kan selv når som helst endre ditt abonnement. Leveringsintervall, pause dine leveranser, endre leveringsadresse, avslutte leveransene, eller be om betalingsutsettelse kan gjøres ved å ta kontakt med vår fantastiske kundeservice og på «dine sider».
Vi sender deg ordrebekreftelse på e-posten som er brukt i bestillingen, og din pakke sendes til deg med Posten, Postnord, eller Helt Hjem. Din bestilling kommer hjem til deg, eller ditt nærmeste postkontor 3-10 dager etter din bestilling er godkjent. Etter det vil du motta dine leveranser i henhold til leveringsintervallets om er valgt. Du vil bli trukket samme dag som varen pakkes og sendes ut.
I nettbutikken betaler du med Klarna Checkout, her kan du selv velge om du vil betale med kort, konto eller faktura.
I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden.
Betalingen går alltid direkte til Klarna. Les mer om Klarnas salgsbetingelser: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/nb_no/user
Prisene på varene oppgis i NOK ved bestilling, og inkluderer merverdiavgift. Varens pris kan variere avhengig av salgskanal og spesielle tilbud, og gjelder inntil de endres. Skulle de endres vil dette bli informert om i god tid, og minst en mnd. Introduksjonstilbud kan kun benyttes en gang per kunde, og gjelder kun nye kunder. Ved repeterende bestilling vil man få tilsendt varen med vanlig månedspris.
Porto og administrasjonsgebyr kommer i tillegg så fremt ikke annet er avtalt, eller dekket av spesielle tilbud. Dette opplyses om på bestillingsiden.
Vi håper jo selvsagt ikke at du skulle ønske å returnere noen av våre produkter, men vi følger som alle andre loven og du har to uker (14 dagers) angrerett fra den dagen du mottar varen. Varen må returneres i original stand, uåpnet/ubrukt. Er varen brukt, eller åpnet kan den dessverre ikke byttes og videreselges. Er du i tvil – ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en flott løsning. Angrerettskjema finner du her. Du kan fylle ut dette digitalt og sende oss på mail, eller legge det ved i pakken som returneres.
Skulle varen ikke være i den stand den normalt sett er gis det selvsagt full reklamasjonsrett etter gjeldende lover. Varen må være innen holdbarhetsdato og vi ber om at du sier ifra så raskt som mulig etter du har funnet feilen eller mangelen, og senest to måneder etter. Ved feil og mangler på varen dekker selskapet fraktkostnader. Om noe skulle være uklart – kontakt oss gjerne for en hyggelig prat.
Vårt mål er bransjens og verdens beste kundeservice. Skulle det være noe du ikke er fornøyd med, så kontakt oss gjerne for å finne en flott løsning. I det utenkelige utfall at vi ikke kommer til en løsning kan du sende en klage til Forbrukertilsynet. Forbrukertilsynet sitt elektroniske klageskjema finner du på deres nettside www.forbrukertilsynet.no.
Vi har gleden av å tilby en gratis medlemsklubb til alle våre kunder. Du blir automatisk medlem ved bestilling av våre produkter, og får tilgang til eksklusivt innhold kun for våre medlemmer. Du kan når som helst stanse informasjonen vi sender ved å melde deg av e-postlisten ved å følge linken nederst på e-postene du mottar. E-poster i regi av kundeklubben mottar du kun hvis du har krysset av for dette ved bestilling.
Vi skal være best I bransjen på kundeservice – kontakt oss gjerne for ris, ros, eller spørsmål!
Stolte er vi av våre fantastiske kundeservice-medarbeidere, og er her for å hjelpe deg! Du kan nå oss per telefon, e-post og chat. Åpningstiden varierer avhengig av kommunikasjonskanal, men kjernetiden er fra 10:00 til 15:00.
E-post: post@provectuspharma.no
Telefon: 22 12 07 08 (Man-Fre: 10:00-15:00)
Avtalen er underlagt landets regler og rettsvesen varen er solgt i. Tvist mellom partene skal søkes løst gjennom forhandlinger. Dersom forhandlinger ikke fører frem, skal tvisten løses i de ordinære domstoler.
Provectus Pharma har rett til å overføre rettigheter og forpliktelser i denne avtalen til en annen part. Provectus Pharma tar forbehold om driftsstans som et resultat av teknisk feil, feil priser, eller leveringsproblemer som skyldes hendelser utenfor Provectus Pharma sin kontroll. Provectus Pharma tar ikke ansvar for feil, eller uriktig bruk av produkter. Vi anbefaler å følge anbefalt dosering på produktet. Videre tar Provectus Pharma forbehold om trykkfeil, avgiftsendringer, prisfeil, og uforutsette hendelser utenfor Provectus Pharma sin kontroll.
Provectus Pharma er et innovativt selskap som strekker seg langt for å tilby både de beste produktene og kundeservicen. Samme er våre vilkår – De kan endres om det dukker opp særlige behov for dette. Det kan være offentlige regler, eller pålegg, ol.. Vi vil gi informasjon om relevante vilkårsendringer minst en måned før de trer i kraft.
Vi alle i Provectus Pharma ønsker deg en flott dag!